čtvrtek 12. ledna 2017

Úkolníček: zima 2017

Říká se, že nový rok znamená nový start. Pro mě to tak úplně neplatí, ale proč toho nevyužít a nezkusit v novém roce udělat věci, po kterých toužíme, které potřebujeme nebo ke kterým se stále nemůžeme dokopat. Na letošní zimu jsem si stanovila několik úkolů, které bych opravdu moc chtěla splnit.

* * *

1. Udělat doma velký úklid
Pravidelně vyhazuju nepotřebné věci a pořád něco třídím a mám pocit, že toho máme pořád strašně moc. Letos v zimě to ale vezmu z gruntu a vyhodím (prodám, daruju) opravdu všechno, co nepotřebuju a co mně nedělá radost. 

zdroj: www.ikea.com

2. Budu vyrábět přírodní krémy
Kromě balzámů na rty bych chtěla dělat i tělové krémy. Dřív už jsem to zkoušela, ale nešla mi moc vychytat konzistence. Zkusím to znovu a budu to zkoušet tak dlouho, dokud nevyrobím krásný hutný tělový krém.

zdroj: www.livesimply.me

3. Udělám si alkohol detox
Celý leden s manželem nepijeme alkohol a doufám, že to vydržíme až do konce. Rovnou jsem to spojila i s jídlem a opravdu přísně dodržuju nejíst cukr a lepek. Na dovolené v Maďarsku jsem totiž neodolala různým dortíkům po večeři a můj obličej je opět plný pupínků.

zdroj: www.instagram.com

4. Nechám se ostříhat
Už roky toužím po jednom účesu a nikdy jsem se neodvážila do toho jít. Při poslední návštěvě kadeřnice jsem těsně před tím couvla a nechala si zkrátit zase jenom pár centimetrů. Tentokrát se nebudu bát a splním si sen, však to jsou jenom vlasy.

zdroj: www.etsy.com

5. Zbavím se všeho oblečení, které nenosím
Vyčlením si jeden den na to, abych šla do města a obešla všechny second handy a zjistila, které vykupují zboží. Pak všechno vytřídím, to nejlepší tam odnesu a zbytek daruji na Červený kříž.

zdroj: www.style-n-naina.com

* * * 

Už se těším, až si tohle všechno splním. Jestli se mi to povede, to se určitě dozvíte. A jaké plány máte letos vy? :)

4 komentáře:

  1. Já plány vlastně ani nemám. Spíš jsem si řekla, že nebudu svou hlavu zatěžovat zbytečnostmi a tak :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež by som rada úplne vyradila z jedálnička cukor a lepok, na začiatok som to aspoň obmedzila ale povedzme si, že je to dosť ťažké :) inak pekné plány, držím ti palce nech to všetko splníš :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze začátku jo, ale pak už ti to přijde úplně přirozený. A hlavně ti sladký věci přestanou úplně chutnat :)

      Vymazat