čtvrtek 19. ledna 2017

Nákupní seznam na rok 2017

Vždycky jsem dávala na blog seznamy věcí, které si chci koupit a přiznávám, že to bylo dost často. V průběhu loňského roku jsem se ale víc a víc zaměřovala na minimalismus ve všech směrech. Vyhodila jsem z domu spoustu věcí a výrazně omezila nákupy. Týká se to hlavně módy, protože vyřazené oblečení tvoří obrovskou část všech věcí, kterých jsem se zbavila nebo zbavit chci. Proto v roce 2017 bude na blogu jen jeden nákupní seznam. Na celý rok. Budou v něm věci, které opravdu potřebuji, které dlouho chci a které budu mít díky jejich kvalitě dlouho a budou dávat smysl. Neříkám, že si za celý rok nekoupím nic jiného, to samozřejmě ani nejde, ale rozhodně už si nebudu (ani v hlavě) tvořit žádné seznamy věcí, které nutně musím mít.

džíny, džínová bunda: Levi's, hodinky: Timex, plavky: Triangl, sluneční brýle: Vogue, baleríny: Vagabond, tričko: Adidas


1. Černé džíny
Pochopitelně značky Levi's, protože jiné už asi nosit nechci. Už je mám dávno vybrané a vyzkoušené. Střih 710 super skinny s vysokým pasem. Univerzální džíny, co víc dodat. 

2. Džínová bunda
Opět stejné značky. V klasické délce, středně modrá barva. Džíska je pro mě nepostradatelný kousek, který nosím úplně ke všemu a kvůli ní už se nemůžu dočkat jara.

3. Zlaté hodinky
V pánském stylu od značky Timex. Od Tissotů, které jsem měla vybrané snad přes rok, jsem upustila, protože se mi okoukaly a připadaly mi moc dívčí a usedlé. Když jsem hledala jiné, mým kritériem bylo, aby byly od značky, která se věnuje výhradně hodinkám, která má historii a aby neměla vlezlý marketing (např. rozdávání hodinek bloggerkám apod.). Taky jsem chtěla hodinky, které nejsou moc vidět a které nejsou příliš módní nebo přeplácané. Padla mi do očí značka Timex, nad kterou jsem dřív nikdy nepřemýšlela, ani nevím proč. Tyhle hodinky v pánském stylu mě strašně okouzlily.

4. Plavky
Po letech zběsilého nakupování plavek všech možných vzorů a barev chci konečně jedny kvalitní plavky, které vydrží několik sezon. Chci, aby byly černé, měly bandeau vršek a byly z kvalitního materiálu. Zatím jsem rozhodnutá pro známé neoprenové plavky Triangl.

5. Značkové sluneční brýle
S brýlemi je to u mě podobné jako s plavkami. Každý rok nakupuju různé brýle v hodnotě někdy i 50,- Kč. Většinou je mám samozřejmě jen na jedno léto. Letos bych chtěla tuhle mánii ukončit a pořídit si pořádné brýle v optice. Na obrázku jsou brýle stejné značky jako jsou moje dioptrické a mají bílé a zlaté detaily, takže pro mě ideální. Kdyby se mi ale podařilo sehnat nějaké se zrcadlovými sklíčky, byla bych ještě radši. 

6. Kožené balerínky
Tento cíl už si dávám dlouho, ale vždycky skončím u levných šuntů za pár stovek. Teď mám vybrané tyhle hladké jednoduché od Vagabondu. Jsou elegantní, univerzální a do špičky. Snad budou taky pohodlné. 

7. Červené tričko Adidas
Které stále nemůžu sehnat. Má ho už i můj manžel, tak mu ho asi ukradnu a přešiju :) 

8. Zlatý kroužek na palec
Strašně po něm toužím, mám jeden z bižuterie a ráda ho nosím. Chtěla bych si od mého oblíbeného zlatníka, od kterého mám i zásnubní prsten, nechat vyrobit jednoduchý kroužek podle mých představ ze žlutého zlata. 

* * * 

A to je úplně všechno. Myslím, že můj seznam není nijak přehnaný a že koupě ani jedné z věcí nebudu litovat. Nejdůležitější pro mě je, přestat nakupovat zbytečnosti! Mějte krásný den a podělte se se mnou o váš wishlist na tento rok :) 

21 komentářů:

  1. v mem wishlistu jsou letos jen svatebni saty:) mej se krasne, zavitala jsem, a to je dobre, ze stale pises! shrew

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je super! jaký typ šatů? :)

      Vymazat
    2. hola zada, ve vystrihu krajka, splyvave, uzky pas i boky a dole se rozsirujici do kolove :) S.

      Vymazat
  2. Já mám momentálně na seznamu v nejbližší době rifle :D těch není nikdy dost

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ja sa taktiež popzerám v obchodoch práve po rifliach, keďže mne sa dosť ťažko hľadajú. A bodli by mi aj nejaké elegantnejšie jarné topánky:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať najdeš co hledáš :) u mě to byl taky vždycky problém.

      Vymazat
  4. Rozumne! Radšej investovať pár kvalitných kúskov, ako si kupovať milion handier na jednu sezónu :)

    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo a ani není tak těžký to opravdu dodržovat :)

      Vymazat
  5. Ja ted vubec nemuzu sehnat cerny dziny podle svych predstav... asi pujdu omrknout Levis!

    CITC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuju, mají opravdu výběr střihů i barev. A kvalita je víc než skvělá.

      Vymazat
  6. Já zítra očekávám velký balík s oblečením, už se nemůžu dočkat a zároveň vím, že s nakupováním mám na dloooooouhou dobu utrum :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám s džínama vždy problém a obzvlášť s černýma :) krásný výběr i článek :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  8. Černé džíny, těch není nikdy dost! Sama mám asi dvoje a nenosím žádné jiné. Sluneční brýle budu také potřebovat, protože jsem měla jedny oblíbené a ty jsem někde ztratila. No jo no. Jsem blbka. :D Po Triangl plavkách pokukuji už strašně moc dlouho, ale nikdy jsem se neodhodlala k jejich koupi. ( vzhledem k jejich ceně :/) Jinak máš moc krásný blog a po přečtení jednoho článku jsi si mě dostala! Bomba!
    Také píši blog a byla bych moc ráda kdyby ses mrkla.
    Přeji ti štěstí a lásku.
    JORIES

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za hezký komentář, určitě k tobě mrknu :)

      Vymazat
    2. Děkuji moc!!!! Moc si toho vážím!!! ♥♥♥

      Vymazat