pátek 6. ledna 2017

Můj rok 2016

A je to tady zase. Ohlédnutí za uplynulým rokem, bilancování, přemýšlení nad tím, co se vlastně stalo, co se dalo udělat jinak a co se naopak udělalo dobře. Ne vždycky je na to nálada, ale chtě nechtě si člověk na chvilku zapřemýšlí nad tím, že je zase další rok pryč a co přinesl. Já jsem stejně jako loni vybrala pár fotek, a protože jsme na lifestylovém blogu, bude se jednat spíš o příjemná, odlehčená témata jako je cestování, jídlo nebo oblečení. 




Takže co všechno jsem v roce 2016 dělala?
  • Výrazně jsem změnila stravovací návyky a vyzkoušela paleo, které mi toho hodně dalo. A protože už je to rok, mám nachystaný jeden celý samostatný článek, který shrnuje všechny moje dojmy. 
  • Začala jsem nosit skoro výhradně tělové laky na nehty, vytřídila svou sbírku a nechala si jen ty nejlepší laky a nové už skoro nekupuji. 
  • Vyhrála jsem soutěž s Elegou a koupila si další kabelku, tentokrát z kolekce Harmony. Co se týká kabelek, proběhla u mě velká změna celkově. Mám pouze několik kusů kvalitních kožených kabelek a koupi levných šuntů už rozhodně neplánuji. Našla jsem si svůj styl a toho se držím.
  • Pořídila jsem si kónickou kulmu na vlasy a byl to jeden z nejlepších nákupů vůbec. Díky ním mám konečně skoro pořád vlnité vlasy a navíc mi vydrží až do dalšího umytí. Jsem z toho fakt nadšená, protože vlnité vlasy mám strašně ráda, mnohem líp se upravují a vypadají bohatší.
  • Byla jsem na škole smyku, kde jsem se naučila spoustu zajímavých věcí a cítím se tak za volantem mnohem líp. Měla jsem z toho hrozný strach, ale nakonec jsem byla překvapená jak mi to šlo. Rozhodně to byla skvělá zkušenost, kterou by měl každý řidič zažít.
  • Začala jsem na naše rodinné oslavy péct makronky. Je to hodně těžká věc a ty moje mají k dokonalosti pořád hodně daleko, ale vždycky výborně chutnají a to je hlavní.
  • Jako každý rok jsme opět byli na krátké dovolené v Chorvatsku. Tentokrát v jiném a úplně novém apartmánu, kde se nám moc líbilo a letos to plánujeme znovu a ve větší sestavě.  
  • Koupila jsem si svoje první džíny Levi's, které bezmezně miluju. 
  • Začala jsem nakupovat oblečení Adidas a nosím ho na sport i na běžné nošení. I v tomto směru u mě proběhla velká změna. Hodně jsem protřídila šatník a nechala si jen kvalitnější a nadčasové věci, úplně jsem přestala nakupovat věci z eBay a Aliexpress a přestala jsem být posedlá tvořením outfitů a střídáním oblečení. Nosím často to stejné dokola a oblíkám si jen to, co je mi pohodlné. Nepovažuju za důležité mít hodně oblečení a ukazovat ho někomu, ale mít kvalitní věci, ve kterých se cítím dobře. 
  • Znovu jsme se s manželem podívali do naší oblíbené Budapešti.
  • Navštívili jsme další kykladský ostrov Paros, který se nám moc líbil.
  • Oslavila jsem s kamarádkou její třicetiny a nachystala jí výzdobu na zahradě. Letos na jaře si spolu užijeme dovolenou v Drážďanech a na to se taky moc těším. Už bysme ji měly začít plánovat. 
  • Vyzkoušela jsem si stáčení a lahvování vína u kamaráda vinaře. Strašně mě to bavilo. 
  • Začala jsem hrát badminton a tím si splnila jedno z mých velkých předsevzetí. Teď jen doufám, že se manžel bude moct k tomuto jeho oblíbenému sportu vrátit a budeme ho spolu hrát. 
  • Vyráběla jsem svoje domácí balzámy na rty a díky ohlasu okolí jsem je zkusila i prodávat. Zatím mám úspěch a poptávka je i po dalších produktech, tak uvidíme, co z toho bude.   
  • Upekla jsem svoje první paleo cukroví

Kromě těchto sluníčkových nedůležitých věcí jsem loni zažila i jednu životní lekci, která hodně bolela a pořád bolí, ale poučila jsem se z ní a taky mi ukázala, jací lidi doopravdy jsou a co všechno se v člověku může skrývat. Vím, že takových lekcí v životě dostanu ještě hodně, ale už teď vím, že budu líp připravená. 

S tím souvisí i to, že jsem se víc uzavřela do sebe a výrazně protřídila okruh svých blízkých, které chci mít kolem sebe. Odmítla jsem pár pozvání na kafe a ujasnila si, jak to do budoucna chci. Jo, normálně jsem se urazila a nad některými dříve blízkými lidmi už odmítám přemýšlet. Držím se hesla "keep your circle small". Už mi není dvacet, abych udržovala falešná přátelství s hromadou lidí. Jsem ve věku, kdy se vyfiltrovali opravdoví přátelé a ty si hýčkám jak nejlíp dovedu.

Když to shrnu, dá se říct, že v roce 2016 jsem konečně dospěla a to v mnoha směrech - pracovním, finančním, v oblasti oblíkání, stravování, péče sama o sebe a o vztahy s okolím.

Na rok 2017 se těším. Spousta věcí je otevřená a nejdou naplánovat. A já se o to ani nepokouším, nechávám všemu volný průběh. 

* * * 

Vám přeji do nového roku jen to nejlepší a ať ho máte přesně takový, jaký si přejete. 

4 komentáře:

  1. Ještěže nejsu vlezprdelka, ale všechno co tu píšeš naprosto chápu a rozumím tomu! :D. Já teda furt utrácím na Ebay :D, ale jinak bych se pod většinu věcí s radostí podepsala a ještě přidala svou oblíbenou větu z poslední doby "jebu na ty falešný mrdky, co jsem kolem sebe měla a NEVIDĚLA TO" :D. Nejlepší je Leni, že stejně obě víme, že po tom trápení a šoku, co člověk občas zažije MY nakonec budem silnější a nebudem si zasírat svědomí a karmu negativníma věcma.
    Na světě je krásně a život je krásnej, když jsme zdraví je už pak na nás jak si ten zbytek zařídíme ;).
    Fandím Ti a přeju JEDINĚČNÝ rok 2017.
    Věrná čtenářka :D Míša samozřejmě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Jako vždy i mluvíš z duše :) Tobě přeji taky jen to nej! :)

      Vymazat