neděle 14. srpna 2016

Střípky mých dnů XLIX

Dost dlouho tu nebyl článek na téma příjemných zážitků a radostí z poslední doby a přitom už ho mám tak dlouho nachystaný. Jsou to tedy tím pádem trochu starší "aktivity", ale to mi vůbec nevadí. Je léto, takže je to všechno vlastně stále aktuální. A co jsem tedy dělala?


  • Ještě v červnu jsme se na několik dní přestěhovali k mým rodičům, kteří odjeli na dovolenou. Byla to pro mě jedna z nejlepších dovolených, protože byla ve znamení všeho, co mám ráda. Tedy venkov, dobré jídlo, grilování, odpočinek, slunce, léto a hlavně moji prarodiče, se kterými jsem trávila každý den.
  • Koupila jsem si krásné letní sandály v boho stylu, které se hodí úplně ke všemu. Nesnáším žabky a tyhle měly taky ten pásek mezi prsty, ale riskla jsem to. Samozřejmě se nedaly vůbec nosit a na vrácení už bylo pozdě. Nakonec jsem si ale řekla, že je nebudu prodávat, ale zkusím pásek odříznout a přilepit tak, aby z nich byly klasické páskové sandály. Povedlo se a jsou to moje nejoblíbenější boty, které nosím skoro denně.
  • Mezi další příjemné zážitky patří taky každé grilování u našich kamarádů. Je super, když vyjde počasí a můžeme sedět celý večer venku, popíjet a povídat si.
  • S kamarádkou rády chodíme do centra na skleničku do různých kaváren. Tentokrát jsme navštívily venkovní bar našeho oblíbeného podniku a zkoušely jsme různé míchané drinky. Bar je přímo na náměstí, všude jsou rozmístěné europalety a lehátka, barový stánek je zařízen v krásném a originálním stylu a hraje tam i hudba.
  • Každý rok s prarodiči zavařujeme okurky a já si to vždycky strašně užívám. Ani nevím, co mě na tom tak baví. Letos jsem trochu experimentovala a pár sklenic jsem si trochu upravila, tak uvidíme, jak to dopadne. 
  • Jak už jsem na blogu psala, už strašnou dobu toužím po džínách Levi's. Vyzkoušela jsem už snad všechny střihy a žádné mi neseděly, takže jsem to vzdala a smířila jsem se s tím, že je mít nikdy nebudu. Když jsem ale naposledy procházela okolo jejich obchodu, řekla jsem si, že to ještě jednou zkusím. A odnesla jsem si nádherné tmavě modré super úzké džíny v té nejklasičtější tmavě modré a navíc s vysokým pasem. Beru to jako splněný materiální sen a každý den se s nimi chodím do skříně mazlit :) 
* * * 

A to je zatím všechno. Příští článek bude dovolenkový, tak doufám, že máte ještě dovolenou před sebou. Já se nemůžu dočkat :) 

4 komentáře:

  1. Jéé skvelý článok a fotky takisto :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Mas moj obdiv ze ta bavi zavaranie ohuriek :) ja to NENAVIDIM :) fakt jak jednu z mala veci :)

    Pozyvam na luxusnu giveaway o setrnu kulmu Rowenta a vlasovy balicek Dove: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat