čtvrtek 30. června 2016

Střípky mých dnů XLVIII

Je čtvrtek večer a já jsem právě přejezená skvělé večeře a asi za 2 hodinky se s manželem chystáme cvičit. Už mám plnou hlavu nadcházejícího víkendu, protože bude skvělej a nemůžu se ho dočkat. Je léto a letní víkendy bývají přece vždycky super. A právě o těchto příjemných zážitcích z posledních doby je dnešní post. 


  • V květnu jsme byli v našem milovaném Petrově na výstavě vín. Na této akci jsem byla poprvé a i přesto, že jsem v průběhu dne dostala nesnesitelnou migrénu, jsem moc ráda, že jsem to zažila. Vína byly naprosto vynikající, lidi skvělí a tentokrát jsme nespali u našich kamarádů, ale v krásném penzionu ve Strážnici s nádherným výhledem.
  • O týden později mě manžel vzal do Vlčnova, na jeho samý konec v nádherné přírodě, mezi vinohrady, u Vlčnovských búd. A takhle si představuju ideální místo pro život.
  • Koncem května jsem absolvovala školu smyku a získala certifikát. Hodně jsem se toho bála, ale nakonec jsem byla překvapená, jak moc jsem si to užila. Pokud o škole smyku přemýšlíte, rozhodně neváhejte, mně to dalo strašně moc a osobně si myslím, že by měla být v autoškole pro všechny povinná. 
  • Co mě baví na jaře a létě jsou čerstvé květiny, které musím doma pořád mít. Nejlíp pivoňky nebo luční.
  • Cibulákový vzor naprosto miluju a na oblečení úplně nejvíc. Tyto šaty jsem našla na Aliexpress a musela jsem je hned mít. 
  • Tento týden jsme se vrátili z krátké dovolené u moře, kam jezdíme každý rok. Bylo to fajn, protože jsem načerpala novou pozitivní energii, odpočinula si, protáhla si tělo ve vodě a s manželem jsme probrali všechno možné i nemožné. I když jsme tam nebyli sami, vždycky si najdeme čas jen pro sebe a vedeme naše hluboké debaty, které mě nabíjí a které prostě miluju. Jo a taky mořské plody, na ty jsem se tak těšila!
* * * 

Dnešní střípky mých dnů jsou u konce a já se jdu pomalu připravit na cvičení. Dneska se mi obzvlášť nechce, ale makat se musí! Mějte se krásně a napište mi, co hezkého jste v poslední době zažili. 

Žádné komentáře:

Okomentovat