středa 13. ledna 2016

Úkolníček: zima 2016

Strašně ráda si dávám v průběhu roku různé malé cíle a plány, které chci opravu moc uskutečnit. Většinou je člením podle ročních období. Tak jsem se rozhodla, že o nich budu psát na blog a po skončení onoho období udělám vždy článek o tom, jak se mi povedlo je splnit. Dnes začnu s mými plány na letošní zimu.


* * *

1. Jít na výstavu
V článku Můj rok 2015 jsem si posteskla nad tím, že nechodím na výstavy. Dřív to bývala moje oblíbená činnost, ale co pracuji na plný úvazek už nechodím skoro vůbec. Tak jsem si řekla, že to změním. Moc by mě zajímala nová stálá expozice v Pražákově paláci s názvem Art is here. 

zdroj: www.designmagazin.cz

2. Vařit jídla z kuchařek
Když jsem nedávno dělala pořádek ve svých knížkách, došlo mi, že mám tolik kuchařek a vůbec z nich nevařím! Inspiraci čerpám hlavně v časopise Albert a na nejrůznějších fitness blozích. Je čas se zase trochu víc věnovat tomu, co mám doma. Kuchařkám jsem vyčlenila celou polici a každý týden z některé z nich uvařím jedno jídlo. 


zdroj: www.goodfood.com.au

3. Jít do baru 
Už dva týdny mám antibiotika, nepiju alkohol a sedím poslušně doma (a v práci). Je samo sebou, že už mám roupy a stýská se mi po mých oblíbených místech. Tím je i jeden z nejlepších brněnských barů, tedy Bar, který neexistuje. Rozepisovat se o tom, jak je skvělý a co všechno se mi na něm líbí, by bylo na celý článek, možná i dva.


zdroj: www.google.com

4. Upéct makronky 
Tohle vlastně souvisí s bodem č. 2. Před rokem jsem od nejlepší kamarádky dostala krásnou knížku s recepty na makronky, které mám strašně ráda a měla jsem je i na svatbě. Ještě nikdy jsem je nedělala a dodneška jsem se k tomu neodhodlala. Jako první jsem vybrala vanilkové. 

zdroj: www.ohsweetday.com

5. Vytvořit si cvičební plán 
To, že mám antibiotika bohužel ovlivňuje i můj pohybový režim, který je teď samozřejmě nulový. Ale to se brzo změní. Abych se na cvičení těšila ještě víc, rozhodla jsem se, že si na každý týden vytvořím cvičební plán.  

zdroj: www.pinterest.com

6. Každý týden uklidit jednu skříň
Nesnáším nepořádek a snažím se kolem sebe mít co nejméně věcí. Když ale máte obrovské skříně, časem je naplníte, i když nechcete. Proto budu mít v našem budoucím bytě/domě co nejmíň úložných prostor. Do té doby ale musím uklízet co jsem si nadrobila, takže každý týden vyklidím jednu skříň.

zdroj: www.thecreativityexchange.com

To by asi mohlo úplně stačit, co myslíte? Já už se moc těším, až se vrhnu na první úkol. 
Máte někdo na zimu podobné plány? :)

10 komentářů:

  1. Já nemám plán na zimu, ale na mateřskou, než se Pupík vyklube a že je seznam požehnaný - jsem zvědavá, jestli to vůbec zvládnu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Podobný seznam jsem si vytvořila na začátku ledna do nového diaře :)), první dva body byly: omezit alkohol ( což se zatím velmi daří a postupem času zjišťuju, že mi fakt nechybí - stárnu :D) a druhý chodit více za kulturou (hlavně divadlo, nějakou činohru nebo komedii, protože na balet ani operu chlapa nedostanu :D). Co se týče cvičení a stravy to jsem si zas nařídila zvolnit tempo, nesnažit se všechno splnit tzv. na tlak a brát to spíš jako radost než povinnost... jo a koupit si toho Angela od Mugglera :D.
    Tak ať se daří a všechno šlape podle plánu ;), M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, to jsi dobrá :) Já chci na balet nebo operu, ale taky chlapa nedostanu :) Tak bysme asi měly jít spolu :-D

      Vymazat
  3. Já neplánuju:-). Ale vyklízet skříně, chodit za kulturou a vařit něco jiného než těch pár jídel, co točím pořád dokola, bych měla taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bez plánování nemůžu žít :)
      Tak držím palce, ať se to podaří :)

      Vymazat
  4. Výstavy jsou super! :) Tedy jak které :D
    Já osobně si věci dopředu neplánuji, nikdy mi to nevyšlo tak, jak jsem chtěla. Řekla jsem si, že v roce 2016 se budu více učit a budu více offline, než online, ale bohužel, díky mému blogu, se kterým si dávám práci a záleží mi na tom, jak vypadá, mi to asi nevyjde :D Ale zkusím se přemoct :)

    www.elliderooth.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá výstava je super relax. A ideálně jít sama a podle svýho tempa.
      Na tvůj blog se jdu hned podívat :)

      Vymazat
  5. Super To do list ! :) Ja by som chcela určite takisto variť z kníh, ktoré doma mám, pretože som z nich varila veľmi málo a mám ich doma neskutočne veľa :D
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě :) Je škoda je jen tak nechat ležet na polici, ne?
      Koukám, že máš ve wishlistu štětce BH Cosmetic. Já mám doma teprve pár dnů tu jejich sadu 14ti bílo zlatých štětců a jsou naprosto skvělý, takže můžu jedině doporučit :)

      Vymazat
  6. Lovely photos xoxo

    thefurthestthingfromperfect.blogspot.com

    OdpovědětVymazat