sobota 2. ledna 2016

Co mě baví v módě: zima 2015/2016

Asi bych nechtěla dlouhodobě žít tam, kde se nestřídají roční období se vším všudy. Ty změny nejen v oblékání mě baví a na každém ročním období si najdu něco, co ráda nosím a něco nového, co si nutně potřebuju koupit. Právě teď je to vesta z umělé kožešiny. Minulý týden jsem viděla jednu krásnou ve výprodejích ve Freeportu. A za směšnou cenu. Minulý týden jsem ji ale ještě nechtěla. Teď ji chci.
Trendy mě chytají vždycky až jim skoro odzvonilo. Potřebuju čas, abych si na danou věc zvykla a až ji kolem sebe mnohokrát vidím, přijdu jí na chuť. Dost nešťastný způsob, uznávám :) Například až letos jsem začala nosit koženkové kalhoty a tartanový vzor. Takže pokud už máte právě těchto zmíněných kousků plné zuby ze všech blogů, rovnou tento článek přeskočte.

* * *

zdroj: www.pinterest.com

Zamilovala jsem ji velké teplé šály s tartanovým vzorem. Nechápu, jak se mi mohly dřív nelíbit.
  
* * *
zdroj: www.pinterest.com

Tmavé rty nosím výhradně na podzim a v zimě.


* * *
zdroj: www.pinterest.com

Asi před dvěma lety jsem si koupila koženkové legíny, ale vůbec jsem se v nich necítila a nevěděla, jak je nosit. Tak jsem je prodala a dál to nezkoušela. Můj manžel je ale zbožňuje, takže jsem si letos řekla, že jim dám ještě šanci a nakonec je to jeden z mých nejoblíbenějších kousků v šatníku. Nosím je nejčastěji s velkým volným svetrem a s podpatky a cítím se tak moc fajn. 

* * *
zdroj: www.pinterest.com

Po několika měsících až letech s dlouhými mandlovými nehty jsem potřebovala změnu a nehty jsem ostříhala úplně na krátko a nalakovala je průhledným lakem se třpytkami. Vypadají slavnostně, ale zároveň jsou docela nenápadné. Pokud máte na sobě jednoduchý outfit a málo šperků, jsou zároveň krásným doplňkem. Nejvíc nadšená jsem z toho, že nepotřebují nadlak a přesto je můžu nosit dlouho, protože nedokonalosti absolutně nejsou vidět. 

* * *

zdroj: www.wachabuy.com

zdroj: www.pinterest.com

zdroj: www.lolobu.com

zdroj: www.rstyle.me

zdroj: www.sortra.com

zdroj: www.stylecaster.com

zdroj: www.stylecaster.com


Co nejraději v zimě nosíte vy? 

8 komentářů:

  1. vzorované šály se mi moc líbí, mají šmrnc

    OdpovědětVymazat
  2. Tie šály sa mi páčia, asi by som siahla po nejakom bordovom ako má blogerka na obrázku. Tmavé rúže by som sa nosiť asi neodvážila, ale vyzerá to fakt dobre.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se ze začátku nemohla odhodlat, ale je to super :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :) Máš krásný blog!

      Vymazat
  4. Skvělý příspěvek :) našla jsem tvůj blog před chvilkou a super :) jsem tvou novou čtenářkou :))

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat